Netwerk Ondernemen

open menu sluit menu

Pitchen voor de CEO

Pitchen voor de CEO – 31.03.2020

Bob Verbeeck | Golazo

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Timing
  • Inschrijvingen open: 03.02.2020
  • Afsluiten inschrijvingen: 11.03.2020
  • Selectie winnaars: tussen 11.03.2020 – 20.03.2020
  • Bekendmaking winnaars die mogen komen pitchen: 20.03.2020
  • Pitchen voor Bob Verbeeck: 31.03.2020
EXTRA

Iedere inzending krijgt ook een gratis duoticket voor de Spartacus Run in Boom! 

Waarom doet Golazo mee aan Pitchen voor de CEO? 

Golazo heeft 1 duidelijke missie: iedereen aan het bewegen krijgen en een gezonder leven doen leiden. Ze doen dat onder andere door evenementen te organiseren, waarvan de 10 miles en de Ronde van Vlaanderen Cyclo de grootste en bekendste zijn. Maar ook door digitale platformen en apps te ontwikkelen voor individuen en bedrijven zoals Start 2 Run en Energy@Work. Of via hun diverse consultancy opdrachten.

Golazo bestaat dit jaar 30 jaar en is sterker dan ooit. Dat hebben ze alleen maar kunnen realiseren door steeds zo goed mogelijk in te pikken op nieuwe trends en ontwikkelingen en die te omarmen. Ze doen dat zelf of met partners die toppers zijn in hun domein. Ook jonge bedrijven.

Ze kijken dan ook uit naar de inzendingen voor deze editie van Pitchen voor de CEO en wie weet werken zij de volgende 30 jaar wel met jullie. 

Wie is Bob Verbeeck?

Bob Verbeeck werkte bij Proctor & Gamble tot hij in 1990 de stap maakte naar ondernemerschap. Hij startte een klein sport consultancy bedrijf in België met Unilever en Nike als eerste klanten. “Ik had geen business plan. Geen duidelijk beeld welk business model ik moest volgen.De termen ‘sport marketing’ en ‘sport business’ bestonden nog niet. Maar toch heb ik de sprong genomen. En mede dankzij de quote “Whatever you can do, or dream you can do, begin it. boldness has genius, power and magic in it.” Ik was ervan overtuigd dat sport en fysisch welzijn ertoe deden. Het was ook de periode toen Nelson Mandela vrijgelaten werd uit de gevangenis waardoor ik geïnspireerd werd dat sport ook de kracht had om de wereld te veranderen.”.

30 jaar Golazo

Ondertussen bestaat Golazo 30 jaar. Een bedrijf met miljoenen fans en deelnemers, meer dan 1000 events en duizenden corporates als klanten. Een bedrijf aangestuurd door inspirerende mensen die dezelfde visie hebben rond een gezondere en gelukkigere wereld. Golazo is actief in 5 markten (België, Nederland, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk). Daarnaast groeit het bedrijf aan een snelheid van 20% elk jaar met een duidelijke missie. De ‘why’ van Golazo is een gezondere en gelukkigere “jij” met focus op fysisch welzijn maar met een link naar het sociaal, emotioneel en corporate welzijn.

BEKIJK HIER WAT GOLAZO DOET
Ik wil pitchen

Laat je gegevens achter en wij contacteren je van zodra de selectie gemaakt is!

Terugblik vorige edities

Zaten al eerder op onze sofa: Hans Bourlon (Studio 100), Stijn Skondras (Skondras) , Gert Ysebaert (Mediahuis), Paul Kumpen (Kumpen NV) en Bas van de Kreeke (van de Kreeke), Bart Claes (JBC), Wouter Torfs (Schoenen Torfs) en Tomorrowland.